Salzburg.

2012-09-17 // 11:15:56
I lördags morse så åkte vi till Salzburg där barnens farmor, farfar och faster bor.
 
Det var som en sagostad! Helt obeskrivligt vackert.
 
Till och med McDonalds- skylten var fin.
 
Hej!
 
Igår startade vi med brunch hos Alex, barnens faster. De bodde superidylliskt och där satt vi med solen i ögonen, drack kaffe och tittade ut över de stora bergen.
 
Vitos hem!
 
Kärt återseende.
 
När vi kom tillbaka till farmorn och farfarn så stekte jag ett tag i solen för att sedan ta ett dopp i deras pool. Härligt!
 
Igår kväll åkte vi tillbaka hit till München. Och vet ni, imorgon ska jag se Beirut spela här i stan.
 
Ciao
/ Happy_girl_93

Kommentarer
Postat av: Syster Frida

Herregud vad fint!!! Du måste ta massa massa kort på Beirut! alltså jag har aldrig varit så avundsjuk på dig förut som jag är på detta.

Svar: tack! ja jag hoppas jag får ta med kameran in. i så fall kommer jag ta massa massa bilder!
Karin

2012-09-17 @ 18:54:41
Postat av: papa doc

Jag blir också avundsjuk, får trösta mig med renkött och skelleftepilsner till helgen.

Svar: Hahahah papa doc... jag är avundsjuk på renkött, ska jag säga dig! Är ju näst intill vegeterian här.
Karin

2012-09-18 @ 08:56:00

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0