münchen.

2012-09-02 // 21:35:08
Okej, så nu har jag varit här i München några dagar och jag stortrivs. Jag kom med flyget i torsdags och nu bor jag alltså här hos familjen Haller där jag ska vara au pair. De senaste dagarna har mest bestått av att lära känna barnen lite, kolla omkring och landa helt enkelt. Imorgon är min första dag som jag jobbar och det ska bli jättekul.
 
Jag har inte ens packat upp kameran än, men några mobilbilder har det blivit.
 

Fluffiga moln genom flygplansfönstret och utsikten mot innergården från fönstret i mitt rum (som förövrigt är jättefint, precis som resten av lägenheten).
 

Gulliga Vito som är barnens fasters hund. Idag har vi varit på bio (kino) och sett "Brave". Mysigt.
 
Jag lovar att mobilbilder inte ska bli en dålig vana men just nu är det så mycket att det sista jag tänker på är att ta med stora, klumpiga kameran.
 
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

Kul att se lite hur det ser ut där du bor./Kram mamma

Svar: ja det är så fint!! kommer mer :)
Karin

2012-09-04 @ 21:39:08

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0