"men jag vill inte ha en kinespojkebild"

2012-09-29 // 18:24:28
min ex-sambo och bästa vän emma fyller år idag så jag gjorde en grattis-film till henne:
 
 
hittade den här gamlingen också när jag var inne och rotade på youtube:
 
 
annars då:
vädret är grått och jag fotar aldrig så jag har aldrig något kul att visa. upptäcker nya gator, letar favoritaffärer och hittar inga mysiga caféer. fyller år om 4 dagar, börjar tyskakursen om 2 dagar, åker hem på jullov om 81 dagar, åker till Amsterdam om 92 dagar.
 
sitter mest i fönstret eller skönt bakåtlutad i sängen. (kolla vad liten och konstig min arm ser ut).
 
over and out.
 

Kommentarer
Postat av: EMMMMMMMA

ÅÅÅÅÅÅH TACK IGEN OCH IGEN BÄSTA DU!!!

Svar: Lunch! Hoppas du hade en fin dag :)
Karin

2012-09-29 @ 21:05:28
Postat av: Mamma

Kan man säga att Emma o du gör grismager..men kul att se era nyllen i olika poser även om inte alla är snygga./Kram mamma

Svar: Grismager? ;) njaaa, men många grimaser!! HAhahahah. du är rolig. Kram påre.
Karin

2012-10-02 @ 18:59:16

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0