kidsen.

2012-09-05 // 21:24:00
Hej ni!
 
Nu har jag jobbat mina tre första dagar= lots of fun men också sehr trött. Jag har också blivit anmäld till en tyskakurs som börjar i oktober vilket jag ser jättemycket fram emot. Hoppas att jag ska träffa många trevliga människor där!!
 
På förmiddagarna har jag varit med Maya. Vi har spelat spel, ritat, pysslat och hon vattnade också blommorna på balkongen lite, för de var lite ledsna.
 
Jag har också varit och busat med kidsen i den megastora parken bredvid där vi bor.
 
Busunge.
 
Vito har också varit med oss. 
 
Imorgon ska jag bara jobba en timme så resten av tiden har jag tänkt passa på att se lite mer av stan och så. Jag gillar det verkligen här!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leone

Åh så härliga bilder. Spännande med tyskakursen.

Svar: tack :)
Karin

2012-09-06 @ 07:33:01
URL: http://lingers.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0