turistar.

2012-10-26 // 22:59:00
Idag har jag varit ledig och varit äkta turist i München. Det kändes kul för omväxlings skull för annars är jag alltid på språng, på väg, full fart osv, men nu idag har jag bara strosat omkring. Och det för att min pappa är här och hälsar på!! Kul!!
 
Vi åkte upp till tornen i Rathaus. Hahah, jag visste inte ens att man kunde göra det. Dimmig aber schön view.
 
Åt så himla god schnitzel! Yummy!
 
Från det ena till det andra så jag fick den här bilden på mig och Ellie av Thomas. Från i onsdags:
Hahaha glada och lustiga. Det börjar vara himla kallt ute nu men tur då att jag har en gollig kompis som lånar ut vantar!
 
Imorgon ska jag turista vidare med pappa. Det känns gött.
Ha en fin helg hörrni

Kommentarer
Postat av: emma

asså ja nu kan jag andas igen när du bloggar! snart får jag också se stan, längtar!!!!

Svar: hihi! ja wihooo, längtar!
Karin

2012-10-27 @ 12:16:51

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0