she's got the power

2012-10-07 // 14:00:50
I fredags var jag ute med mina vänner Ellie och Julia som jag träffat på tyskakursen. Vi hade en helt galen kväll som bland annat innehöll mojitos, gratis shots, läskiga italienare och autografskrivande.
 
Ellie och Jag.
 
Glada tjejer med dålig hårdag, denim och stora örhängen. Man hade nästan kunnat tro att det var planerat.
 
 Några män i lederhosen som ville ha Julias autograf. Extremt många män ville prata med Julia och varenda en vred huvudet typ 360 grader för att kolla in henne. Det var ju lite kul fast efter ett tag var det bara absurt och vi började hata alla män i München. Jag och Ellie började tro att Julia var känd.
 
Igår hittade jag en affär som sålde lösgodis <3<3. Dessutom fick jag svenskt lösgodis från mamma och pappa på posten så det var ju typ min lyckodag. Jag var också på Hirschau biergarten med familjen och drack öl och åt brezel.
 
Idag har jag slappe-söndag. Sov till klockan 12 och planerar att inte göra ett jotta på hela dagen.
 
Hoppas ni har haft en fin helg!
 
P.s. Alla bilder är Ellies. d.s.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud va kul att du träffat nya kompisar! Åh, nu vet jag att paketet kommit fram./Kram mamma

Svar: Ja :)! tack för godiset. made my day. kram
Karin

2012-10-08 @ 08:02:43
Postat av: vindhuvve

förstår ej varför de ville ha autografer? var hon snygg? känd? :)

Svar: alltså vi FATTADE INTE HELLER. det var bara jättesjukt. förmodligen för att hon är typ lång snygg, men ändå JAG FATTAR INTE.
Karin

2012-10-08 @ 17:17:49
Postat av: moa

alla dina nya kompisar + du är skitsnygga!!! KUL att du träffade normala människor så kul med din oro<3 skype snart? puss!

Svar: HAhaha, jaa jag var lite orolig men jag har faktiskt jättekul med min lilla klass. Skype snart OFC. i helgen?!? puss
Karin

2012-10-11 @ 19:05:51

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0