FÄRDIGPAUSAT VA.

2012-10-25 // 03:18:00
Nä men nu får det väl ta och vara färdigpausat va? Men alltså såhär är det: ibland får jag en äcklig känsla av att jag är så himla offentlig. Jag är inte så särskilt privat på bloggen, men ändå, den som vill kan ta reda på vad jag gjort ca varje dag sedan slutet av 2007. Och det är ju lite konstigt faktiskt.
 
Jag har ju bara varit borta två veckor men kanske undrar ni ändå vad jag har haft för mig. Då ska vi se.
 
:)
 
En lördag tog jag på mig mina bästa hiphop-örhängen och gick på hiphop-klubb med Ellie. Dagen efter låg jag i min säng till klockan 17.00 så det sammanfattar väl kanske hur roligt vi hade.
 
 
 
 
Har fullkomligt förälskat mig i serien Torka aldrig tårar utan handskar. Så himla bra med svtplay alltså. Men nu vill jag läsa boken också. Fast gud hur ska man klara det känslomässigt? Det här var jag när jag såg tatuh:
 
 
Har gått på höstpromenader i parken, som är så himla vacker nu. Och jag har köpt en rolig mössa med öron.
 
 Hahah skypat.
 
Och ikväll/ -natt var jag, Ellie och Thomas på Atomic café och drack mojitos och skakade rumpa (skoja). vet inte ens om jag har några bilder. orkar inte kolla!!!!!
 
 
Bis morgen, oder vielleicht übermorgen. oder über übermorgen. oder über über übermorgen.
Kram

Kommentarer
Postat av: KAJSA

ÅH har verkligen saknat ditt bloggande! Serien är så himla fin, satt och grät floder. Bästa på länge.

Svar: Hihi, vad kul att höra ändå!! Ja gud alltså bästa svenska serien kanske någonsin.
Karin

2012-10-25 @ 13:19:01
URL: http://ljudkassett.blogg.se
Postat av: Syster Frida

JA! BRA! Och torka aldrig tårar utan handskar, snörvel snörvel alltså. Så himla fin. Sista scenen? Skrattade och grät samtidigt.

Svar: Hihihihi. Ja slutscenen... gud alltså, jag panikgrät med ett leende. synd bara att det tog slut. ville inte att det skulle ta slut
Karin

2012-10-25 @ 20:46:16
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka! Otroligt söt mössa du skaffat!/Kram mamma

Svar: tack (:
Karin

2012-10-25 @ 20:57:10

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0