beach house och instagram.

2012-11-15 // 11:20:00
Haha det är ju typiskt alltså! Jag har tagit med mig kameran på varje konsertgrej här i München hittills, och varje gång har de tagit den ifrån mig. Och igår när jag för första gången inte hade den med mig så kollade de ju givetvis inte ens min väska. Så bara *trumvirvel* det här är det bästa jag kan bjuda på från gårdagens mycket trevliga konsert med Beach House:
Snyggt band förövrigt, även om det är svårt att förtälja med mina bilder.
 
 Satt och väntade på spårvagnen i vanlig ordning. Linje 19 är alltid sen. Alltid. Och en dinosaurie som dricker öl i Augsburg.
 
 Fick så sjukt bra/ sköna/ snabba skor av Lucia. Älskarom. Också öronmössan sen då, som ni redan känner till vid det här laget. Älskar den också.
 
En fredag när jag bara kände sån tacksamhet till livet för att det var just fredag. Och en blyertsteckning på morfar som jag gjorde i min moleskine.
 
 
Adjö!
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

fina moffisen!

Svar: <3
Karin

2012-11-15 @ 15:46:52
Postat av: syster frida

men vad jävulusiskt fina skor du! bra tjej den där lucia.

Svar: JAG VET. så bra. och ändå inte dom jävla tjatiga air max 90. känner mig så skön med mina sneakers bland alle överklass-leute här borta alltså!!
Karin

2012-11-16 @ 20:48:46
Postat av: Anonym

Sån bra ritat! Spara ditt mästerverk på min speciella gamla pappa./Kram mamma

Svar: tack! ja han finns där förevigt i min moleskine.
Karin

2012-11-22 @ 20:50:32
Postat av: s

Vad heter du på instagram? :) Fina bilder!

Svar: tack :)! karinvnilsson, fast jag är rätt dålig på att uppdatera :/
Karin

2012-12-01 @ 17:52:25
URL: http://januarikylan.blogspot.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0