Maj 26, 2012

2012-05-27 // 16:54:38
Hej ni! Om ni undrar varför det har varit så tyst här så kan jag berätta att det är för att min dator har haft något ryck så min webbläsare fungerade knappt ända tills idag.

I alla fall - vilken härlig vecka det har varit! Strålande väder och vi har börjat fixa i ladan inför nästa veckas modevisningar och det kommer nog bli så himla bra. Alla borde komma!

I torsdags var vi dessutom hembjudna till vår lärare Helen på Svenska C-lektionen. Där bjöd hon på fika i solen också höll vi elever tal (för det var en läxa vi hade). Emma höll sitt tal till mig, så det var ju himla kul.

Igår åkte jag till Helsingborg för jag skulle till frisören. Jag hade bestämt mig för att bli blond igen. Tyvärr gick det inte så himla bra för den första färgningen blev konstig så de färgade om och efter fyra timmar hos frisören kunde jag gå hem till Emma helt-okej-nöjd. Känns jätteovant att vara blond igen.


Hemma hos Helen. Hon bor typ i Norrvikens trädgårdar. Lyx.



Fika. Svenskans kanske bästa ord.



Fred ut osv från mig och den fula tapeten.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hääärligt!

2012-05-28 @ 02:34:15
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: fia

karin ! jag tycker att du blev

kanonsnygg i nya blondahåret!

2012-05-29 @ 14:34:32

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0