Maj 18, 2012

2012-05-18 // 12:11:16
Igår så grillade jag Anna, Alexandra och Emilia i Emilia och Almas mysiga trädgård. Grillat är nog det godaste jag vet!!


Ett grattis till körkortet från Emilia. Merci beaucoup, mon amie.


Grillning på g och chips och öl. Bra grejor! (Alex och Emilias i-fåne-bilder)


Emilias kök är så himla litet. Jag kommer inte ens igenom dörrkarmen utan att ducka. Mysigt ändå!


Mums!!

Idag är det jättehärligt väder så jag har väldigt svårt att förmå mig att sitta inne och plugga. Men jag ska försöka.

p.s. Jag gjorde en skuttig spellista igår. Man blir glad av den. Här: nu mår man. d.s.

Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Dan

Hehe. Fick också precis det där när jag tog körkortet förra månaden. Grattis föresten!

2012-05-18 @ 15:06:08
URL: http://danandersson.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0