Maj 16, 2012

2012-05-16 // 17:13:49
Två bra saker som hänt:

I fredags var vi (jag, Anna, Emma, Alexandra och Emilia) på KB, som ju är mitt absoluta favorit-uteställe. Vi dansade hela natten och åkte sedan hem och sov lite hos Emilias mormor i Vellinge. Mycket bra fredagkväll.

Bra sak #2: Jag tog körkort igår!!!!!!!!!!!!!! Krävs sjukt många utropstecken på det alltså. Vet ni hur mycket jag har kämpat för det där körkortet? Hur många morgnar jag gått upp 04.45 för att hinna till körskolan innan skolan. Hur många gånger jag cyklat i massor av minusgrader eller spöregn för att hinna med tågen? Hur mycket pengar som lagts ned? Men jag grejade både teorin och körningen igår och det känns helt obeskrivligt skönt och mycket overkligt. Jag och Emma firade med daimtårta.


Mina fina vänner och lite osponsrad produktplacering i form av en ica-kasse.


En liten kindpuss på min favorit-Emilia bara och så festligheter. (Emilias i-fåne-bilder)


Jag hade kläd-kris så jag fick låna Emmas egensydda sammetsklänning med spetskrage. Trivdes i den. Vet förövrigt inte vad jag försöker säga med den där blicken.


Igår gjorde jag och Emma också en mycket smarrig paj.

Och nu blir det långhelg. Gudars vad skönt! Var bara det jag ville säga. Ha det fint!

P.s. Bara två veckor kvar till modevisningen. Kika här: www.apokalyps2012.n.nu d.s.

Kommentarer
Postat av: Adriana Lilja

Grattis till körkortet Krain!! :)

2012-05-16 @ 19:03:20
URL: http://adrianalilja.devote.se
Postat av: Adriana Lilja

Karin ska det stå!

2012-05-16 @ 19:04:01
URL: http://adrianalilja.devote.se
Postat av: Memmie

Grattis till körkortet! :)

2012-05-20 @ 11:16:01
URL: http://memmie.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0