Maj 1, 2012

2012-05-01 // 15:54:11
Åh, vilket underbart väder det är. Men för att jag inte ska bli röd som en kräfta så tar jag en liten solpaus nu. Brände mig nämligen lite igår.

Igår ja! Då var det ju Valborgsmässoafton. Såhär såg min ut:


Gick en liten sväng på stan för att se om jag kunde hitta något roligt till min systerson Valter som fyller 1 år om två veckor. (Gud vad tiden går fort). Sedan tog jag och Emma en fika på Ebbas men då hade jag tyvärr glömt minneskortet till kameran. Emmas telefon fick agera substitut. Åt supersmarrig kaka och tömde alla mina mynt i jukeboxen.




Satt och solade på en av mina favoritplatser i Helsingborg. Det kom fram små lustiga gubbar till oss där vi satt. Den ena sa: "Jag rekommenderar mig" och gjorde tummen upp. Vi förstod inte riktigt vad han menade.


Köpte hiskeligt god pizza. På min var det parmaskinka och cocktailtomater och på Emmas var det kyckling, fetaost, soltorkade tomater och svarta oliver. Åh.


Smilla var med oss ute på altanen.




Sedan gick vi in och gjorde makalöst goda mojitos. Jag älskar mojitos.


Och sedan satt vi ute och pratade om allt möjligt tills sent på kvällen.

Bra valborgsmässoafton!

Kommentarer
Postat av: moa

ASSÅ FYFAN VAD GOTT öjeripdmo,wpxpåpq dör måste äta pizza inom de närmaste 24h mojito helst också dööööör karin

2012-05-03 @ 21:16:44
Postat av: m.

Mojitos<3<3<3 + fina bilder

2012-05-06 @ 21:58:49
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0