Maj 3, 2012

2012-05-03 // 20:18:16
Hallåja!

Häromdagen tog jag och Emma första doppet för i år! Lite senare än vanligt men så var det också varmare i vattnet.




Igår var det mösspåtagning i skolan. Ingen jättegrej på Apelryd men ändå trevligt med fika och så. Sedan stack jag iväg till körskolan och sedan när jag kom hem så gjorde jag och Emma dödligt god spaghetti carbonara.







Det fina vädret har ju som tur är hållt i sig. Så idag när vi blev utan krokimodell (hon bangade ur av okänd anledning) så gick vi istället ner till Norrvikens trädgårdar och ritade. Varmt, soligt och kul. Norrviken är ju verkligen ett ställe man varit för lite på de senaste åren.


Måste passa på att sola de bleka benen.

Fina vänner i solen. Gillar dom.

Nu ikväll har jag och Emma grillat. Smarrens. Fin torsdag.

Kommentarer
Postat av: Karin

Underbara bilder

2012-05-06 @ 15:43:50
URL: http://karinolofsson.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0