Mars 15, 2012

2012-03-15 // 18:47:17
Kära vänner! Nu är det inte länge kvar till det som jag och min klass jobbar så himla mycket med; nämligen modevisningen Apokalyps 2012. Vi arrangerar denna modevisning och som alltid så går vi från textilprogrammet på Apelrydsskolan och visar våra annorlunda och kreativa kreationer på catwalken. Vill ni komma och uppleva detta fantastiska så kan ni läsa mer och köpa biljetter på vår hemsida (som jag förresten har gjort) www.apokalyps2012.n.nu.



Såhär har det sett ut tidigare år, när andra treor har arrangerat modevisningen.


Jag i en liten papperskreation beståendes av origamivikta monkikvitton och tårtpapper.


Johanna Welinder i en fantastisk husklänning och Elin Berlin i en fin aftonklänning.


Emma Dock i en helt makalös kreation och jag i en silverklänning och mintgrön sammetsjacka.


Emma i handmålad klänning och silverkofta och jag i poloklänning och guldklänning.

Ja så kan det se ut, men i år kommer det se helt annorlunda ut. Så om du blev lite nyfiken nu så kika gärna in på hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Katten

Vad roligt det ser ut! Snygga kläder också! :)

2012-03-16 @ 13:18:45
URL: http://inanothercastle.blogg.se/
Postat av: Sara

Husklänningen är ju galet cool!

2012-03-16 @ 16:01:19
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/
Postat av: emma

men så kul! ibland önskar jag att jag också hade lite känsla för att sy...

2012-03-18 @ 13:25:25
URL: http://emmakarlsson.tumblr.com

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0