Mars 18, 2012

2012-03-18 // 22:17:32
Veckans bästa:

Vilken lång vecka det har varit, för ovanlighetens skull! Kommer knappt ihåg vad jag gjort.

Veckan började uruselt i måndags med en massa gormiga grejor som jag inte orkar berätta om och som ni ändå inte har någon lust att höra. Men sedan tog den igen sig lite och i fredags åkte jag hit hem till Sundsvall. Här hemma väntade trevlig post, nämligen min superfina Johnny Flynn-singel på vinyl. Har väntat jättelänge på den och nu måste jag vänta ännu lite till på att få spela den (vinylspelaren är i Båstad). Men fin är den.



Tryckte och sydde en ny tygkasse i veckan med hjälp av en ram som Emma har gjort. Älskar trycket.



Var med Emma uppe i skogen och spatserade. Vi stötte ju som sagt på den där trevliga mannen som guidade oss hem. Han får vara ett av veckans bästa. Inte för att vi egentligen behövde hans guidning, utan för att han var trevlig och hjälpsam och sådana människor behövs det fler av.



Var på födelsedagsfest hos bästa Moa igår. Åh, det var himla kul minsann. Träffade massa nya människor och käkade tårta med min käraste Lisa.



Ärligt talat så var jag inte direkt jättesugen på att åka hem till Sundsvall men nu är jag här och förhoppningsvis får jag två trevliga praktikveckor på KappAhl. Fint att träffa mina vänner igen också!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Panda

Snälla människor behövs det verkligen fler av, det är roligt att jag ständigt förvånas över hur trevliga främlingar faktiskt kan vara! Jag tänker dem så ofta som ondskefulla skuggor, men i själva verket faller det ju sig naturligt för människor att vara hjälpsamma.

2012-03-19 @ 07:44:38
URL: http://gulasnickarbyxor.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0