Juni 22, 2012

2012-06-21 // 21:05:04
Ah, nu har jag äntligen sett A bag of hammers. Som jag har längtat efter att se den filmen, mest på grund av det fantastiska soundtracket av Johnny Flynn (om ni minns).

Det var en väldigt trevlig film tycker jag. Lättsam, rolig och lagom lång. Mm, en trevlig och sevärd film helt enkelt.



Igår fyllde mamma år så då bakade jag en sån här fin och mycket god tårta:



Och idag har det minsann varit lite värme här för första gången i sommar. Jag har legat på gräsmattan och läst en bok och en liten stund var Edith ute med mig och betade gräs. Smarrigt tyckte hon.



Imorgon är det ju alltså midsommar och för första gången på evigheter så är jag inte i Boden för att fira midsommar. Jag hade helt enkelt ingen lust att följa med och dessutom så fick jag ett jobb imorgon. Jag ska nämligen jobba lite som lekledare på Kävsta camping och min vän Josse kommer också vara där och spela live med sitt band. Det blir nog trevligt.

Kommentarer
Postat av: dan

Tack för filmtipset! Sökte på den på "filmtipset.se" och såg att du kommenterat den där.

Fortsatt trevlig midsommarhelg föresten!

2012-06-23 @ 10:34:41
URL: http://danandersson.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0