Juni 2, 2012

2012-06-02 // 20:15:00
Hej på er! Den senaste veckan har jag levt som i en bubbla. Precis allt fokus har legat på att få till modevisningen som ägde rum igår och i förrgår och det har stått catwalksbygge, biljettförsäljning och hundra triljoner andra saker som skulle fixas, på schemat. Det blev så fantastiskt lyckat och jag och min klass är så otroligt nöjda. Det hade inte kunnat bli bättre!


Alma klipper de sista trådarna.


Jag blev spexigt sminkad efter eget önskemål av stylisterna från Drottning Blanka i Helsingborg.


Såhär såg det ut i den vanligtvis mycket ofashionabla ladan som vi med mycket slit och jobb gjort om till en stilren modevisningslokal. Detta var innan catwalk-skyddet tagits bort och publiken strömmat in.


Såhär såg det ut under skolvisningen i torsdags.


Backstage!


Min final-klädsel: mintgrön skjortklänning och vit tröja. Viktorija har fotat!


Min solstormar-klädsel: röd, vadlång kjol i ull och huvtröja i svart manchester. Även denna bild har Viktorija tagit.

Massor av fler bilder kommer så småningom. Förhoppningsvis lite bilder från catwalken också.

Jag och Matilda var ju de som fixade musiken till modevisningen och här har ni alla listor på spotify:
MAYA
POLE SHIFT
FÖRORENINGAR
VERTIGO
SOLSTORMAR
FINAL

Förresten så har jag både pratat i radio och varit med på bild i tidningen i veckan. Här kan ni läsa tidningsartikeln: "De har rätta modet inför undergången".

Mina föräldrar är här nu för de flög hit igår för att titta på modevisningen. Kul!! Jag är så himla nöjd just nu och det känns skönt på ett sätt att modevisningen är över så att jag äntligen kan tänka på att jag faktiskt har bal och tar studenten nästa vecka. Det har liksom inte alls funnits i mina tankegångar. Herregud!

Ha det fint!
Trackback






RSS 2.0