Juni 18, 2012

2012-06-18 // 20:06:33
Nu, mina kära vänner, så ska jag berätta något roligt.

Många av er vet säkert redan att min plan på vad jag ska göra efter studenten sedan länge har varit att flytta till Tyskland. Berlin var först planen och tanken var att ta vilket jobb som helst, bara för att vara där, ha kul och lära mig språket. Men sedan så började jag komma in på au pair-tankar. Fast i Berlin fanns det inga au pair-familjer som lockade, vilket det däremot gjorde i München.

Så nu är det bestämt. Kontrakten är signerade och i slutet av augusti kommer jag alltså flytta till München för att vara au pair i fina familjen Haller som består av mamma Lucia, pappa Oliver och barnen Maya, 7 år och Luca, 3 år.

Jag tycker att det här är så himla kul och spännande och jag hoppas att ni fortsätter följa min blogg till hösten så får ni följa med mig på mina nya äventyr.




Kommentarer
Postat av: m.

Det låter fantastiskt. Modigt!

2012-06-18 @ 22:35:03
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: g

shit va kul!!!!

det kommer bli asbra.

*följer med spänning*

2012-06-19 @ 00:22:09
URL: http://vulpesvulpes.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0