Juni 19, 2012

2012-06-19 // 00:17:54
Så fort jag kommer innanför dörrarna här hemma så får jag en sådan fantastisk skaparlust. Jag vill rita, fota, filma, skriva, sy, skapa! Jag inspireras av:















Ritariperhonen dress


Ett projekt som jag har tänkt sätta igång med i ett par år nu, men inte kommit mig för är att sy en regnjacka. Jag har letat som en tok efter en fin men ändå vettig regnjacka som inte är alltför galen (om de är mönstrade så är de 9 gånger av 10 hysteriskt blommönstrade), men jag har kommit fram till att jag får sy mig en egen. Och nu ska jag faktiskt göra det också! Det blir till att leta tyg imorgon, helt enkelt (eller ja, inte helt enkelt för det blir nog ganska svårt).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta solisar!

2012-06-19 @ 02:04:41
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Clara-Fina

Vaxduk är asbra regnjackstyg! Och det finns ju hur många som helst! :)

2012-06-19 @ 22:06:16
URL: http://malmostreetstyle.com/clarafina

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0