Juni 13, 2012

2012-06-13 // 12:11:38
Just ja! Jag har ju helt glömt att visa de snygga bilderna från modevisningen som fotografen Göran Buhre har tagit. Här hittar ni hela bunten.


Vi var mycket nöjda med vår idé att ha en fyrkantig catwalk, trots att det skapade ett flertal problem som vi var tvungna att lösa.


Amelie i ettan hade sytt en så himla spexig klänning till ingången "Maya".


Min ingång till "Vertigo".


Adrianas jättespexiga! Också den till "Vertigo".


Emmas galna glitter-grej.


Det här hade Moa i ettan sytt till "Vertigo" fast hon hade Philippa som modell.


Det här hade Anna sytt till "Vertigo". Cool.


Varje visning avslutades med ett fantastiskt glitter-regn <3 och DMX- Party up, såklart!!!!

Viktorija har ju fotat jättefina bilder på alla kläder, men det var något vajsing med hennes minneskort och därför har jag inte kunnat visa alla mina ingångar än. Men snart...

Kommentarer
Postat av: Katten

Åh, så läckert! Vad duktiga ni är!! :D

2012-06-15 @ 14:51:42
URL: http://inanothercastle.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0