Juli 8, 2012.

2012-07-08 // 00:28:47
Bäst i veckan som var (för nu är det ju faktiskt söndag):
 
Äntligen kom sommarvärmen!!! Firade med att ta en onsdagsöl i solen på en uteserving med Josse. Därefter träffade vi hennes tyska och sjukt trevliga vän Martin och tillsammans gick vi sedan och köpte sushi. Martin köpte 40 bitar!!!!!! grymt.
 
I torsdags kom äntligen sommarens första bad-dag. Jag och Moa drog till Tranviken och låg och glassade, lyssnade på sommar och doppade oss (2 gånger).
 
I fredags hämtade jag min syster Frida på tågstationen för hon har nämligen varit här på snabb-visit i helgen för igår var hon med på möhippa för sin vän. Jag och Frida drog direkt ut på Alnön när jag hämtat henne men den här gången körde vi  till Hartungviken och solade och badade. Så. Himla. Skönt.
 
Vi åt sjukt god mat i fredags kväll för att i efterskott fira alla som fyllt år (mamma, pappa, Emma och Frida som alla fyller år i juni). God cheesecake åt vi också. Trevligt men jag blev dödsmätt. 
 
glad mamma för hon hade nästan hela barnaskaran på plats.
 
Frida klämmer sig helt casual i armhålan.
 
cheesecake och kaffe.
 
förväntningarna på cheesecaken och kaffet
 
Sydde också en fin kjol men den får ni se någon annan gång för jag har ingen bild påren.
 
Idag kommer också bli en bra dag för det är söndag och jag börjar den med chips och en kopp te (nu) och sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Alltså gillar din blogg sjukt mycket!! Fin!

2012-07-08 @ 14:39:08
URL: http://rebbey.spotlife.se
Postat av: Katten

Det verkar ha varit en härlig vecka! :D Jag hoppas att du får fler. :)

2012-07-08 @ 14:52:11
URL: http://inanothercastle.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0