Bill.

2012-07-20 // 20:36:30
Hej ni!
Igår var jag, Emma, mamma och pappa på en rolig grej. Vi var nämligen på teater vid Döda Fallet. Jag kan inte minnas sist jag var på teater så det var kul. Dessutom var det lite annorlunda för det var en vridbar läktare så titt som tätt snurrade vi i publiken och fick en ny utsikt/ scen.
 
 
Idag kom Elin Kusoffsky förbi på lunch med sin pojkvän för de var på väg upp mot Boden. Med sig hade de sin cornish rex Bill. De: "Han är ju inte vacker". Jag "håhåhÅHÅhå snutteputte". Det fanns inget jag hellre ville ha när jag var tio, elva än en cornish rex eller devon rex. De är ju nämligen allergivänliga så med andra ord, ungefär de enda katterna som skulle gå att ha i det här hushållet. Dessutom har de den mjukaste pälsen som finns! Den dagen jag blir rik ska jag skaffa mig en devon rex. Pappas kommentar till det uttalandet "Hoppas då att du aldrig får några pengar."
 
Bill
 
Eating tulips

Kommentarer
Postat av: Katten

sv: Jo, det kan jag hålla med om. Mer värme hade varit trevligt.

Teater är en sådan sak som man förmodligen går alldeles för lite på. Senast för mig var säkert gymnasiet, och då var det teatereleverna på skolan. ;P

2012-07-22 @ 11:44:14
URL: http://inanothercastle.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0