Jan. 4, 2012

2012-01-04 // 16:45:21
Nytt år hörrni! (Tänker inte tjata om de där jävla nya möjligheterna). Lite såhär såg jag ut på den förträffliga nyårsaftonen som spenderades hos Lisa med god mat och fina vänner:



(Behöver verkligen köpa ett nytt läppstift. Har en längre tid gjort så att jag blandar mitt svarta och mitt röda läppstift, så får jag sån där fin blodröd färg som i alla fall jag älskar. Men det är lite kladdigt och håller inte så bra. Är det någon som har något bra tips på ett mörkrött läppstift som sitter som berget?)


Lisa och Marcelo, världens finaste par. Dör.


Charlotte var svinsnygg som vanligt.


Champis på tolvslaget. Hej och hå!



Nyårsafton var kall och fin och det blev frost på fönstrena. Nu regnar det, för kanske första gången i mitt liv i Sundsvall i Januari. Tragiskt känns det. Grått. Trist. Blött.

Hoppas det är bättre väder hos er och ha det fint!

Kommentarer
Postat av: räven

åå fin du va där

2012-01-18 @ 10:54:01
URL: http://vulpesvulpes.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0