Feb. 4, 2012

2012-02-04 // 17:19:07
Idag har jag bakat två sorters bröd och dessutom biskvier. Himla gott! Nu väntar en hög med plugg och när jag har tagit itu med det så ska jag kila över till Emilia och ha det lite mysigt med mina fina flickor som stannat här i Båstad i helgen.




Frågan är hur jag ska få plats med det här i frysen.


Jag stör mig på att Ica har så lite goda lösteer och de dom har är jag så trött på. Bestämde mig därför för att testa detta rooiboste med blåbärsmak som fanns som pås-te. Väldigt gott och det luktar blåbärspaj i hela lägenheten.

Hoppas att ni har en trevlig lördag!!

Kommentarer
Postat av: dan

Biskvier är ju godaste kaffetillbehöret! Näst efter dammsugare. Och chokladboll.

2012-02-05 @ 10:58:48
URL: http://danandersson.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0