Feb. 19, 2012

2012-02-19 // 20:46:14
Veckans bästa:

Träffa Valter, mina syskon och flera andra i släkten igår när vi var i Söderhamn och firade morfar som fyllt 80 år.

Valter har hunnit bli så himla stor sedan jag träffade honom i julas!

Fika! När Mole bjöd oss på semlor, när vi fick chokladbollar och snickers i matsalen och fika under krokin.

Komma hem på sportlov= sovmorgnar. Så jag slipper vara såhär trött:

Visst är jag hemskt stilig när jag gäspar? Blek som ett lakan dessutom.

Att jag kom i tid med tåget i fredags. Det händer ju inte!

Nu väntar en vecka här hemma. Jag ska sy en massa, övningsköra så mycket jag hinner och hitta någon praktikplats! Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Pearl

hehe sweet photos :) Where are you from?

2012-02-21 @ 21:41:39
URL: http://thetigerwhocametotea.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0