mest mitt fejz dårå.

2012-12-03 // 12:28:00
A picture of you in your room
Mitt rum här i München vs. mitt rum i Sundsvall. Man ser kanske inte så mycket av rummen men ändå.

A picture of you on your birthday
 
The youngest picture you can find of yourself in digital form
På min dator... kanske den här. Tagen med Linnéas mobil tror jag men det måste ju ändå räknas som digital form. Och när var nu detta... Tinells hösten -06 kanske?
 
A picture of you in one of your favorite outfits
Så länge man har en mjuk tröja så ordnar sig resten.
 
A picture of a night you regret
Alltså helt ärligt, egentligen: Non, je ne regrette rien. Men okej den här kvällen kanske lite, men mest på grund av nästföljande dag.

A picture of you truly being yourself
 
The most recent pictures of you
Till höger: JAG IDAG. fartfylld frisyr. need a haircut.

A picture of a time in your life that's over, but you wish it wasn't

A picture of a time in your life that's over, and you couldn't be more thankful that it is
Vintern -09 lämnade ju mycket övrigt att önska.

A picture of you when you were anything but happy
Var faktiskt happy också men bara inte på heltid.

A picture of you that you had no idea was being taken
 
A picture of you when you were a different person than you are now
Fast är nog fortfarande väldigt lik mig själv som jag alltid har varit.
 
 
A picture of you with someone you love
En bild på en bild *spexigt*. Männen i bilden är fotografen och dennes assistent.
 
A picture of how you'd like the world to see you 
WITH RESPECT! sköja
 
A picture that describes how you'd like to spend every day
 
A picture that makes your heart hurt

A picture that makes your heart smile
 
A picture of one of the best nights of your life
 
P.S. Hörrni, förlåt för min pisstråkiga uppdatering men jag är liksom lite inspirationslös + att jag aldrig fotar i dessa dagar. D.S.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina bilder!

Svar: tack du (:
Karin

2012-12-03 @ 12:56:23
Postat av: Lino

Alltså Hahahaha karin. Den där bilden. Inte fager men älskar tinells och dig ändå ☺ puss på dig fina du!

Svar: hihi jag tycker den är rätt söt. tänk vad längesen det var ändå!! saknar dig lensy <33 puss
Karin

2012-12-04 @ 02:38:06
URL: http://osloteaparty.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja alla dessa känslor som finns där hela livet och gör oss till människor. Bilder ger känslor som ger minnena dess betydelse. Tänk om våra intryck skulle gå spårlöst förbi och minnena inte fanns. Gud vad tomt livet skulle bli! Älskar dig min dotter och många av dina bilder påminner mig om den fantastiska tjej du är. /Kram mamma

Svar: vad fin du är mamma! <3
Karin

2012-12-07 @ 19:10:12

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0