god fortsättning.

2012-12-27 // 23:31:00
Jag hoppas att ni alla har haft en fin jul och jag önskar er en god fortsättning. Såhär såg mina juldagar ut på ett ungefär:
 
På julafton myste vi mest med sällskapsspel och massor av god mat. Först gröt-lunch såklart!
 
Jag gjorde mig lite julfin i mina bästa örhängen (som jag sedan tappade på juldagen tyvärr) och en fin klänning som jag fick av Lucia och Oliver i julklapp.
 
Frida var också julfin. Men lite suddig.
 
Julbordet alltså. Herregud.
 
Sedan på juldagen var jag ute och svirade med Moa och hennes roliga kompis Anton. Och Josse träffade vi också på. Så himla kul!
 
Sedan har jag spelat ännu mer spel med familjen, sett på film och promenerat i det här himla fantastiska landskapet som jag nog ändå vill kalla hem. Det är så förbluffande vackert ute!
 
På lördag åker jag till Uppsala för att sova hos min syster och träffa min systerson lite, för att sedan på söndag åka vidare till Amsterdam. Om vi inte hörs innan dess så vill jag nu önska er alla ett riktigt gott nytt år!!
 

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0