en BRA dag.

2012-12-20 // 22:41:12
Jag mår så himla bra just nu och njuter verkligen av att vara hemma. Att vakna i min egen säng imorse var underbart och jag kände bara att det här blir en BRA dag.
 
Den ultimata bra starten på en bra dag: snooza några gånger och sedan gå upp och ta på sig fårskinnstofflorna.
 
Se det här i mitt fönster. Underbart.
 
Gå ner och se det här i köket. Ännu mer underbart. Har dock inte hunnit klä granen.
 
Åt en perfekt frukost och pysslade sedan med lite allt möjligt, till exempel sy lite, dricka julmust och lära mig en ny låt på pianot.
 
Åkte sedan in till stan och träffade käraste Ida på Stenstans. Blev så himla glad över att se det här ansiktet igen alltså.
 
Åt min favoritmacka!!
 
Har sedan kört två vändor med bilen in till stan för att hämta först Emma och sedan mamma på tågstationen. Det var lite läskigt att köra bil igen, för första gången på nästan fyra månader, men samtidigt skönt att nu veta att det är precis som att cykla. Det bara sitter där liksom. Blir så himla glad varje gång man kommer till uppfarten och ser det här kära huset.
 
Nu ska jag se på julkalendern och äta lussebullar!!
 
Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Emmmmma

Vilken äkta livsnjutare!!!! Du carpar loss :))

Svar: sure thang
Karin

2012-12-21 @ 07:40:34

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0