cloud atlas.

2012-12-12 // 12:21:39
Jag KAN inte sluta tänka på cloud atlas som jag och Emma var och såg på bio häromdagen. Jag vill bara se den igen och igen och igen. Så nu kommer jag hypa sönder den lite, för det förtjänar den.
 
Till att börja med, kolla trailern och dö lite:
 
 
Och det var så otroligt många bra citat i den. Kolla bara:
 
 
Sonmi-451: "Our lives are not our own. We are bound to others. Past and present. And by each crime; and every kindness we birth our future."
 
Isaac Sachs: "Yesterday, I believe I would never have done what I did today. I feel like something important has happened to me. Is this possible? I just met her, and yet... I have fallen in love with Luisa Rey."
 
Och det här alltså. Älskar det:
 
Nu råkar det vara så fattigt att den inte kommer på bio i Sverige förrän i mars, men om ni får chansen så gå och se den.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, blev sugen på att se den!

Svar: gört!!!
Karin

2012-12-12 @ 15:53:18
URL: http://thevelvetpond.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0