webbkamerans sommar.

2012-08-22 // 19:55:00
Alltså, ni känner ju redan till att jag gillar att ta webbkamerabilder när jag har tråkigt. Det är bra så minns man hur man såg ut och vilka frisyrer man aldrig mer ska ha och vilken gång man fyllde i ögonbrynen lite för mycket. Eller så kan man använda fula effekter och sitta och skratta åt sin egen fulhet. Det är också kul. Det här har i alla fall webbkameran fångat i sommar:
 
Här försökte jag seriöst ta en bra bild. Eller ja, kanske inte där till vänster.
 
En charmig bild bara, också jordgubbsnören <33.
 
*får inte nog av "rampljuset"*. Min baddräkt som jag sytt till höger. Fast man ser i och för sig inte så mycket.
 
Var jättefascinerad över min bula som sedan blev en blåtira så det dokumenterade jag ihärdigt. Här är jag förövrigt helt blodig i håret.
 
Alltså min charm :'). Sen till höger en jätteläskig nattbild när jag hade jättemycket zinkpasta i ansiktet.
 
Den här dagen var det jobbigt att gå på stan för jag fick så många menande blickar. Haha gud jag var så blå.
 
På väg till Gotland.
 
Innan utgång i Visby.
 
Bästa superman-tröjan som jag köpte i Visby och en snygg ansiktsmask som jag testade igår.
 
Hejdå!
 
 

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0