vertigo/ föroreningar.

2012-08-20 // 13:06:00
Nu ska ni få se mina knäppaste outfits från modevisningen i våras, för äntligen har Viktorija lagt upp bilderna från minneskortet som pajade.
 
På ingången föroreningar så hade jag gjort världens konstigaste örhänge-halsband av såna där öppnare på konservburkar. Det hängde från två hål i mitt ena öra och över till det övre hålet i det andra. Helknäppt. Klänningen är helt gjord i plast, fylld med skräp och sedan ihopsydd för hand med kött-tråd som jag färgat. Det här var alltså till ingången föroreningar och min inspiration var skräp, helt enkelt. Här har ni förresten den fantastiska föroreningar- spellistan som användes på modevisningen.
 
Här är en annan bild som Vanessa tog backstage där man ser hela klänningen lite mer. Den var urringad i ryggen också, men det har jag ingen bild på.
 
 
 
Sedan har vi här min vertigo- klädsel. Jackan har ni ju redan sett. Sedan har vi en cirkuskjol och en enkel tubtopp. Här är vertigo- spellistan. Den var min favorit.

Kommentarer
Postat av: Sara

Himla coola "skräp"outfiten var!

Svar: tack så mycket :)
Karin

2012-08-20 @ 14:16:08
URL: http://thevelvetpond.blogg.se
Postat av: Johanna

Jösses vad kreativt!!

Svar: hihi tack c:
Karin

2012-09-02 @ 09:20:15
URL: http://Finating.devote.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0