sushi // kladd

2012-08-24 // 23:59:00
 
 Igår var Moa här. Vi gjorde sushi och såg på Garden state. Så himla gott.
 
Idag har det varit det mest fantastiska höstvädret. Eller lite för varmt för att vara höst höst men ändå. Jag var ute och myste med den här filuren.
 
Ikväll har vi ätit gomiddag, för det här är sista helgen vi ungar är hemma innan vi flyr vår kos. Sedan har jag suttit och kladdat lite. Sienna Miller och Hayden Christensen och Eric och Sookie (på fel håll). I lite konstiga färger kanske.
 
På ett sätt känns det lite trist att det fortfarande kommer vara ganska varmt när jag kommer till München för nu är jag verkligen sugen på tjocka koftor och strumpbyxor. Jag gillar egentligen inte alls sommarkläder. Aja, jag får njuta de här sista höstdagarna jag är hemma helt enkelt. Jag kommer nog få det helt fantastiskt i München vilket som. Längtar verkligen bort nu.
 
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gillar verkligen målningen till vänster, så skira färger! Eller ja, gillar bägge, men den till vänster har något speiellt!

Svar: åh tack så mycket :)
Karin

2012-08-31 @ 17:41:45
URL: http://hannaibland.blo.gg

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0