mirakel.

2012-08-18 // 18:17:00
Hej världen.
 
Jag har nu skaffat/ fått mitt livs tredje telefon och det är en smartphone (!!!) (givetvis ingen iphone för jag är en apple-hater bortsett från min 5 år gamla ipod för den är <33). Ett mirakel att den dagen faktiskt skulle komma för mig med (älskar min gamla tegelsten). Så nu kan man få följa mig på instagram om man vill. karinvnilsson, är namnet.
 
I onsdags var jag och Linnéa hos Moa och drack vin och myste. Sedan gick vi ut på Jack's vilket var fun fun fun såklart. Linnéa + nektarinkärna= forever.
 
Testade kameran på ny-mobilen. Så perfekt när man ska ut och inte orkar släpa med sig systemisen.
 
De senaste dagarna har det varit världens finväder så i torsdags var jag och Emma i Sidsjön hela dagen, igår var jag och Ida på Alnön och gottade oss i solen och idag har jag och Moa haft picknick på Spikarna. Väldigt mys! Älskar mina vänner så mycket alltså.
 
Hoppas ni har det fint! Och förresten, ni får jättegärna tipsa mig om roliga appar och sånt. Jag är ju lite nybörjare så att säga.

Kommentarer
Postat av: moa

<3

2012-08-20 @ 13:36:00

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0