Gotland.

2012-08-01 // 22:25:26
Hej vänner!
Nu har det varit mycket. I lördags var jag på lusafestivalen i Gryttje vilket var fantastiskt kul men jag har inga digitala bilder därifrån. Jag fotade däremot mycket med min diana så kanske kan ni få se bilder efter framkallning+skanning.
 
I söndags kom Malin, Oskar och min systerson Valter till Sundsvall för några dagars besök innan de skulle vidare till Trondheim. Valter går nu och han går dessutom snabbt snabbt. Det är full fart hela tiden och han är världens sötaste och bästaste bebisen nånsin.
 
I måndags hämtade jag Matilda på tåget och igår åkte vi sedan tillsammans med mamma, pappa och min bror Viktor hit till Gotland. Och här är vi nu. Härligt!!
 
Tokbebis.
 
 
I scream for Ice cream
Åhh, jag och Matilda gick till Glassmagasinet i Visby idag. De har 166 glass-sorter och otroligt nog lyckades jag bestämma mig för tre kulor; saffran/honung, salmbär och Harry Potter. Så himla gott. Vi lär bli stammisar där i veckan.
 
Ikväll har vi spelat settlers, gått på promenad och käkat chips. Snart är det filmdags.
 
En graciös pose.
 
Nu hoppas vi på massa soliga dagar. Ha det fint!

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0