Fika med farmor.

2012-08-12 // 21:44:34
Jag fick jättefina och bra studentpresenter som jag ju borde ha visat för längesen.
 
Av farmor fick jag en blixt till min diana. Så bra!
 
Av Frida och Daniel fick jag nya, söta muminmuggar.
 
 
Av Åsa, Anders och kusinerna i Lund fick jag de här fantastiskt fina temuggarna från serien Fika med farmor, från Rörstrand. Älskar dom!
 
Parfym som luktar dröm fick jag av mamma och pappa och en ny, röd moleskine med blanka sidor fick jag av Emma. Den ska jag sitta och skissa i på spårvagnen i München, hade jag tänkt.
 
Sedan fick jag också guideböcker för München och Tyskland av Malin och Oskar. Toppenbra så jag kan turista lite när jag ändå är där liksom.
 
Kul med presenter!

Kommentarer
Postat av: emmmmmma

alltså klänningen. hur FIN???????

Svar: danke danke!! köpte den på en loppisaffär på gotland för 75:- . nöjd.
Karin

2012-08-14 @ 19:33:24
Postat av: Nea

Åh, jag har också de två Muminmuggarna, dom är så FANTASTISKT fina! :D

2012-08-19 @ 14:21:55
URL: http://harleyjane.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0