April 21, 2012

2012-04-22 // 10:44:58
Veckans bästa:

Mat. Älskar mat och älskar att jag och Emma är så bra på att laga mat. Bäst var såklart pannkakorna, men vi gjorde också jättegod pasta med lax.





Trevlig förfest med mina kära klasskamrater! Jag och Emilia tog traditionsenligt en bild så nu har vi bild från 200-dagars, 100-dagars och 50-dagars.



Torsdags, men det vet ni ju redan!

Fredagkväll med Emilia! Hade en så himla dålig dag i fredags av okända och kända anledningar så det var fint att gå på promenad och gunga med Emilia i det härliga vädret och sedan se Let's dance och en av mina favoritfilmer (Första dagen på resten av ditt liv). Dessutom åt vi massa massa god frukt.







Min Johnny Flynn-singel. Lyssnar på den hela tiden. Och en så himla himla bra sak den här veckan var att Johnny Flynn släppte en ny låt (från film-soundtracket till A bag of hammers) som gratis nerladdning. Här kan man ladda ner den.



Hoppas ni har haft en fin vecka!

Kommentarer
Postat av: e

Gillat din veckans bästa!! Ps. jag såg inlägget nu, höhö

2012-04-22 @ 11:44:14
Postat av: Sara

Lust jag fick att gunga och äta mango

2012-04-22 @ 12:14:12
URL: http://thevelvetpond.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0