Okt. 30, 2011

2011-10-30 // 15:30:57
Jag har haft en himlans fin och mysig helg. I fredags hade jag och Silvia "avslutning" på praktiken med kinamat och jag fick en massa sysaker av henne som en liten tack-present. Sedan på kvällen kom Moa hit och vi krängde chokladpudding och tittade på film.

Igår kom Ida hit och vi bakade fantastiskt goda macarons med hallonsmak och sedan spelade vi spel och såg på Old boy och sedan sista delen av Harry Potter.

Ikväll ska jag träffa Linnéa och Moa. Men sedan måste jag verkligen ta tag i allt som jag måste sy. Det ska bli modevisningkläder, balklänning, vinterjacka och hela köret.





I fredags sydde jag en svart, långärmad body med urringad rygg. Ni anar inte hur länge jag har velat ha en, men jag har aldrig hittat någon som fallit mig i smaken. Hjärtkjolen sydde jag för två år sedan.

Hoppas ni också har haft en fin helg! Nu ser jag fram emot en veckas härligt lov.

Kommentarer
Postat av: PANDA

Jag måste verkligen göra macarons någon dag!! Är det svårt??

Vad duktig du är på att sy.

2011-10-30 @ 18:09:45
URL: http://gulasnickarbyxor.blogg.se/
Postat av: D

Var Old boy bra?? Har tänkt se den, för hittade trailer till den, men man ska ju bara komma till skott också vill säga...

2011-10-30 @ 18:32:35
URL: http://www.dennisohlsson.blogspot.com
Postat av: emma(ja du vet ju vilken förhoppningsvis)

booooooooody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-30 @ 19:56:26
Postat av: Linn

Harry Potter =) Någon gång ska jag läsa den på latin.

2011-11-01 @ 17:31:24
URL: http://knyttsak.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0