Okt. 19, 2011

2011-10-19 // 20:39:00
Idag är det en sån där dag, ni vet. Jag hade det jättebra på skrädderiet, det är kul och trevligt med Silvia. Men. Sedan. Jag och mamma skulle åka till Birsta och handla och när jag börjar gå från skrädderiet till hennes jobb börjar det regna. Sedan tjaffsar jag och mamma en massa om övningskörning och allt möjligt. Och sedan när vi är i Birsta och jag provar kläder så sitter allt dåligt för magen är för stor, mina lår är för någonting och allting är så, ja ni vet.

Så på vägen hem från Birsta var jag inte mitt gladaste eller lyckligaste jag, om vi säger så, och därför tror såklart mamma att jag är sur på henne så då blir hon sur på mig. Och sedan är min syster Emma evigt irriterad och less på mig och jag känner inte att jag kan ändra på det, på något sätt. Så när jag nu till sist ville ta min tillflykt till musiken så går inte det heller för då blir hon jättesur över att jag har för hög volym (jo tjena, mina högtalare är 10 centimeter höga och dessutom sprängda).

Nu vill jag bara gå och lägga mig.
Precis såhär:



(fast såhär hade jag velat känna istället:





)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, den känslan ser inte alls fel ut. Så kärleksmysglädjelyckorus-fint.

2011-10-19 @ 21:29:18
URL: http://malinan.blogg.se/
Postat av: agnes

men åh. bara känner igen det där gånger tusen. typ.

2011-10-19 @ 21:38:35
URL: http://baradans.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhh Karin!!!!! Jag kände riktigt hur nere du verkar! Fast vi inte är så kramiga så hade jag velat ge dig en kram. Så jag skickar en till dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-19 @ 21:53:24
Postat av: PANDA

Åh stackare, jag tror att vi alla känner såhär ibland! Men jag kan ju säga att du är himla fin, så inte behöver du kritisera dig själv så! Sedan när man går och lägger sig så vaknar upp till en ny dag med nya chanser.

2011-10-20 @ 10:07:40
URL: http://gulasnickarbyxor.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0