Okt. 17, 2011

2011-10-17 // 19:37:28
Hej hå hej hå! I lördagskväll kom jag hem hit till kalla Sundsvall. Jag drog då direkt till min käraste Josefine som hade 18-årsfest. Det var trevligt och kul att träffa mina vänner igen.

Idag började jag min praktik på Silvias syateljé och jag kommer nog ha två roliga veckor hos henne.

Sedan är det ju så himla härligt att vara hemma. Kallt och frost på morgnarna och det är ju så fantastiskt! Jag var tvungen att ha på mig tjocka, långa strumpor utanpå strumpbyxorna idag, men det var ju inget mig emot.



Såhär såg jag ut imorse innan jag stängde jackan, drog på mig vantarna och virade in mig i halsduken. Tröjan är 2-hand, kjolen i mockaimmitation sydde jag igår och kappan är från monki.

Kommentarer
Postat av: Panda

Vilka fina kläder du har!! Usch, kyla, det trivs jag inte alls i, då blir man så himla förkyld!

2011-10-17 @ 21:36:31
URL: http://gulasnickarbyxor.blogg.se/
Postat av: D

Kan berätta av Panda ovanför, ma petite amie, blir förkyld för hon går klädd i jeansjacka och väderoptimistiska kläder hela vintern ;) Själv älskar jag den tiden då det börjar synas att det är vinter, ängarna jag åker förbi på morgonen är sagolikt vackra!

2011-10-17 @ 22:21:14
URL: http://www.dennisohlsson.blogspot.com
Postat av: Emelie

Visst är det härligt när hösten kommer och man får dra fram alla sjalar och så! Vilka fina kläder du har :)

2011-10-18 @ 00:15:51
URL: http://hallonkyssen.blogspot.com/
Postat av: emma

men så fin kjolen blev hörru!!! och din bild får mig att vilja dricka te och spela spel hos dig! frosten <3

2011-10-18 @ 08:18:13
Postat av: D

Måste kommentera här igen ang. hipsterinlägget! Nej men eller hur! Det är nästan obehagligt. Jag och Nadia drog verkligen upp alla fördomar som finns gentemot hipsters och den arma sanningen är att de stort sätt stämmer. Och ja, Helsingborg är craaamped med indies, är där minst en gång i veckan och redan då hinner man ju se ett par. Eller två, eller tre. Elva.

2011-10-18 @ 08:30:50
URL: http://www.dennisohlsson.blogspot.com

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0