Juni 20, 2011

2011-06-20 // 20:10:05
Åh vad sommaren är underbar hörrni! Jag hade en fin helg, umgicks med härliga vänner, jobbade lite i fredags och såg Eagles här i stan (inte för att jag är något fan, för det är jag inte, utan för att jag fick gratis biljett via det lilla jobbet jag hade i fredags). I lördags hade vi grillkväll hos Petra och det var ju hemskt mysigt. Idag fyller mamma år. Det firade vi med pavlova.

Jag firar den underbara sommaren (och att jag på något märkligt sätt får nya spotifytimmar varje gång de tar slut- fantastiskt!!!) med en spellista .

SMULTRONSMAK/ SOMMARNÄTTER

innehåller bland annat:



Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaha vad bra Karin. Jag är inte ensam <3

2011-06-21 @ 14:15:31
URL: http://rubarak.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0