Juli 2, 2011

2011-07-02 // 13:47:12
Igår såg jag en helt fantastisk film- Hallam Foe! Den föll mig helt i smaken eftersom jag har en fäbless för filmer med fint foto, annorlunda story och bra soundtrack.



Det här är Hallam. Han är sjutton år och gillar att spionera på människor och han har en färdighet för att dyrka upp lås. Hallams mamma har dött och pappans nya tjej Verity tvingar Hallam att flytta.





Hallam flyr till Edinburgh där han en dag får syn på en kvinna, Kate, som är slående lik hans mor. Hallam blir störtförläskad och börjar ägna mycket av sin tid åt att klättra omkring på taket och speja på henne.



Han följer efter Kate till hotellet där hon jobbar och där lyckas han övertala henne till att ge honom ett jobb.



På Hallams 18-årsdag går han tillsammans med Kate till puben och efter ett antal shots och öl börjar Kate flirta med Hallam men han vet inte riktigt hur han ska agera eller reagera.





Kommentarer
Postat av: fd.coachemma

alltså. den här vill jag se. och den franska du skrev om för någon dag sen. jag tror allt att jag tar med min hårddisk när jag kommer på besök. hihi.

2011-07-03 @ 00:20:48
Postat av: annie

åh den verkar jättefin ju!

2011-07-03 @ 19:59:58
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: lego

älskar hallam foe!!!!

såg den på bio när den kom ut-tyskt dubbad. blev så sjukt mycket ännu bättre när jag såg den på engelska sen. han ä så fin, samma som billy elliott ju. fina pojki.

2011-07-08 @ 22:51:21
URL: http://whotookthepill.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0