Juli 21, 2011

2011-07-21 // 23:18:50
Jag gjorde en roadmix idag, att ha i bilen påväg till Norrtälje imorrn. Förutom massa fin musik så måste jag erkänna att jag är riktigt nöjd med omslaget jag gjorde. Fina Léonie (ni kanske känner igen bilden från förförra inlägget med dianabilder. använde dock inte originalbilden.)!








Låtlistan:
The Rolling Stones - Play with fire
La Femme - La Femme Resort
Pixies - Here comes your man
Ratatat - Mirando
1900 - Gud är en eld inuti huvudet
Smokey Robinson - The tracks of my tears
PJ Harvey - The last living rose
Cat Power - Metal heart (moon pix-versionen)
Yeah Yeah Yeahs - Gold lion
Håkan Hellström - Shelley
Fleet foxes - Mykonos
Gold Panda - Same dream China
The Wave Pictures - I love you like a madman
Atlas Sound - Walkabout
Deerhunter - Revival
Lou Reed - Perfect day
Beach House - 10 mile stereo
PJ Harvey - You said something
1900 - Den minsta av segrar
Kings of Convenience - I don't know what I can save you from
Mumford and Sons - Sigh no more
Eternal sunshine of the spotless mind - Theme

Kommentarer
Postat av: lego

hihi å vilken ära, va fint du gjorde musikbaby

2011-07-21 @ 23:30:52
URL: http://whotookthepill.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0