Juli 18, 2011

2011-07-18 // 22:21:50
Förra veckan var Emma här, i fredags kom min bror hem (som jag inte träffat på 3 år) och igår var vi (jag, mamma, pappa, bror) en snabbis till stugan i Jämtland. Full rulle med andra ord.

När Emma var här så såg vi en film som var helt makalös- Mr. Nobody. Jag gillade den skarpt, även om handlingen var lite rörig. Men alltså, fotot, karaktärerna och allt, det tog liksom med mig på en resa. Fantastiskt!

Nemo Nobody ska till att fylla 118 år och i tre parallellhandlingar får vi följa hans liv som han kanske har levt det. Vilket som är det rätta vet han inte riktigt själv ens. Mest gillade jag berättelsen om Nemo och Anna. De var fina.







Ack, jag är en sådan kärlekskrank tonåring.

Kommentarer

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0