Dec. 9, 2011

2011-12-09 // 13:49:58
Alltså, det är så himla mycket just nu med uppsatsskrivade, matteprov, körskola, Hamletprojekt och gud vet vad. Och tyvärr blir det ju så då, att bloggen kommer i andra hand. Snart ska jag ta cykeln till stationen och sedan ta tåget till Ängelholm för teorilektion på körskolan. Tänkte försöka hinna passa på att köpa några julklappar också.

I alla fall så är det ju lucia imorgon och därför så tänkte jag visa det här trevliga klippet där Greta och Maria bjuder på julstämning. Så söta. Jag saknar dem.




Kommentarer
Postat av: Katten

Så är det ibland, jag är inne i en period av examinationer på universitetet just nu och det får ta den tid det tar. :/



Söt video.

2011-12-12 @ 22:11:08
URL: http://inanothercastle.blogg.se/
Postat av: dan

klippet. det var mig en humörhöjare så här när man är trött och behövde lite musik :)

2011-12-13 @ 09:44:33
URL: http://danandersson.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0