Aug. 8, 2011

2011-08-08 // 18:07:52
Nu är jag hemma i Sundsvall igen. På torsdag åker jag till Göteborg och Way out West och sedan åker jag vidare ner till Båstad.

Igår såg jag och Matilda "The imaginarium of Doctor Parnassus". Jag hade sett den innan men jag gillar den verkligen så den var värd att se igen.


Lily Cole är helt bedårande och jag gillar verkligen kostymen och rekvisitan i filmen. Det är inspirerande.


Med tanke på att det var den sista filmen Heath Ledger medverkade i så är jag förvånad över hur få (verkar det som?) som känner till den.



Den är helt skruvad, men som sagt, väldigt bra. Se den!

Kommentarer
Postat av: Adriana Lilja

kommer bli kul att se dig i båstad igen tycker jag!!

2011-08-08 @ 21:59:29
URL: http://adrianalilja.devote.se
Postat av: Elin Hallman

Åh, den har jag velat se sen jag hörde om dess castlist första gången, och historien verkar ju också uuunderbar!

2011-09-14 @ 10:53:35
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0