Aug. 14, 2011

2011-08-14 // 16:39:10
Way out West 2011 är över och imorse tog jag tåget hit till Båstad. Jag har nu packat upp mina resväskor och flyttlådan som jag lämnat kvar. Känner mig som hemma.
Men Way out West alltså. Gud vad bra det var.


Twin Shadow


Empire of the sun


Det var riktigt fett att se Kanye West och det här var hans maffiga scen.

Andra band och artister jag såg var: Idiot wind (hajen), Edward Sharpe and The Magnetic Zeros, Explosions in the sky, Fleet Foxes, Robyn, Thåström, Prince (fast helt ärligt, bara tre låtar), Tallest man on Earth, Säkert!, Pulp, Ariel Pink's haunted graffiti, Christian Kjellvander, Heidi Spencer & the rare birds och Jenny Wilson.

Kommentarer
Postat av: E

+ Jenny Wilson och tensta gospel choir!!!!!!!!!

2011-08-14 @ 16:52:11
Postat av: Karin

så sant Emma!

2011-08-14 @ 17:19:27
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0