jag behöver en ny hatt!

2010-06-01 // 23:04:22
Hatt är obligatoriskt på sommaren. Hatt räddar fettigt festivalhår. Hatt skyddar en från att bli svimfärdig i sommarvärmen. Helt enkelt, jag behöver en ny hatt (för min gamla är dum och äcklig)!



Stråhattarna som finns överallt är jättefina men jag tycker faktiskt att det känns lite tråkigt.


Jag tycker Sandras röda hatt är superfin.



Och det här tycker jag var hemskt, hemskt fint. Det kanske får bli det jag kör på: en brun, mocka (?) hatt?!

img src: 1, 2, 3

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

ja en hatt borde man ha.. hmm ska nog titta lite vad det finns :)

2010-06-01 @ 23:53:33
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0