att sätta ord på känslan.

2010-01-06 // 20:43:44
Ibland önskar jag att min blogg var något annat. Som en dagbok fylld av alla tankar och känslor som jag delade med mig av. Men jag tycker det är så svårt att sätta ord på känslor utan att få det att låta som en enda lång klyscha. Istället förknippar jag oftast känslor med låtar och melodier. Nyårsafton var till exempel väldigt mycket Heartbeats och idag, idag känner jag mig väldigt mycket såhär.
Jag hatar musikalfilmer men ändå så tänker jag ibland på mitt liv som en enda lång musikal. Jag brukar ibland säga till mina vänner att "idag har vi musikal" och då ska man såklart sjunga så mycket man bara kan om allt och inget. Helst ska det låta riktigt dåligt och riktigt högt.
Vad härligt det vore om alla dagar var som den här (då menar jag alltså som låten)! Dans dans dans.



Kommentarer
Postat av: ebba

sv: ja den är fin, det är olofs och han är så duktiggggg

2010-01-10 @ 16:12:23
URL: http://ebbaelisabeth.blogg.se/
Postat av: jusse

haha ja vi tittade i din kamera!

2010-01-10 @ 16:48:48
Postat av: Isabelle

du har en jättefin blogg, och det är asbra låtar! :)

2010-01-14 @ 17:27:59
URL: http://isobelskareng.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0