The local firm,

2010-02-09 // 20:54:05
Förlåt för sämst uppdatering. Ursäkten: Fullt upp. Hela förra veckan bodde jag hos min syster i Uppsala, pendlade till Sthlm där jag praktiserade på the local firm. Det var grymt kul. Nu är jag hemma och ska praoa två veckor på Ainas skrädderi.
Nu, till något helt annat. Kanske minns några av er minns det här trycket som jag ritade på ett linne för längesedan (copycat av syrrans fina t-shirttryck). Trycket är urtvättat sedan länge men låten är ju fortfarande fantastisk. Den lyssnar jag på nu. Det var nog allt jag hade att säga.

Klicka på linnet för att lyssna på låten på spotify!


Kommentarer
Postat av: emma

åhh, finfint Karin

2010-02-11 @ 19:03:14
Postat av: Isabelle

åh vad kul att jobba där! du kanske fick personalrabatt? ;)

2010-02-13 @ 11:55:04
URL: http://isobelskareng.blogg.se/
Postat av: Frida

gud så coolt gjort! (:

2010-02-24 @ 08:26:29
URL: http://molnljuset.blogg.se/

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0