Torsdag

2008-03-06 // 10:35:47
Igår kunde jag tyvärr inte uppdatera något mer för det var något fel med datorn. Igår var jag alltså i Vemdalen hela dagen. Det var inte dåligt väder men det skulle kunna ha varit bättre, om man säger så. På slutet blåste det så mycket att man gjorde ofrivillga vändningar ;).
           Hade riktig sovmorgon i morse, vaknade 9.50- extremt sent för att vara jag. Så länge har jag nog inte sovit sen jullovet. Vi hade typ ingen frukost hemma men jag gjorde en toast och sitter fortfarande och häller i mig te ur min gigantiska, underbara mugg. En glad överraskning var att när jag kollade posten så hade både Ica Kuriren och Veckorevyn dimpt ner i lådan. Veckorevyn som jag personligen tycker har blivit urkass, men det är bra att ha när man är trött och seg.
            Nej, nu måste jag göra något av mitt liv. Kanske drar jag ut hängmattan på balkongen idag igen, och njuter av vårsolen?!



Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får en underbar torsdag gumman !massa kram!

2008-03-06 @ 13:09:26
URL: http://pyttis.blogg.se

Säg något fint!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0